Bolí záda? Jóga pomůže! Oslav světový den páteře 20% slevouSlevový kód YOGASTORE20 platí do 20. 10. na vše nezlevněné při nákupu nad 1000 Kč.

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

CZ
EN

Jóga v létě

Ochlaď se v létě nejen u vody ale také jógou, meditací nebo dechovými technikami. Zůstaň soustředěný, zdravý a šťastný s několika jednoduchými postupy z jógového učení. Letní čas znamená pro různé lidi různé věci. Čas na dovolenou, vyrazit na pláž a relaxovat nebo také úmorné dlouhé hodiny v kanceláři, kdy teplota těla a vzduchu stoupá více než je příjemné. Jakkoli pozorujeme léto, jedna věc je konstantní: je horko, opravdu ale opravdu horko. 

Roční období plynou jedno za druhým a každé přináší své změny. Můžeš si jednoduše změny uvědomit a jednat v souladu s každou sezónou. Proveď několik osvědčených postupů, abys zajistil, že tělo i mysl zůstanou fit.

Zde je pár tipů jak se udržet COOL za každé teploty :

 

Tajemství je ve tvém dechu

Až příště budeš čekat na autobus nebo budeš mít pár minut, než vyrazíš do práce, vyzkoušejte SHEETALI pranajmu.


Vystrč jazyk a stoč boky jazyka do ruličky. Nadechuj se skrze ruličku z jazyka, krátce zadrž dech a vydechni nosem. Při každém nádechu můžeš pocítit jak se tělo skrze ústa ochlazuje. 

Opakuj 5 - 10x.

Pro správné držení páteře při dechových technikách nebo meditaci je lepší si podložit hýždě jógovým polštářem. V čem je polštář jiný, než obyčejný co máme doma? Je naplněn pohankovými otruby a tudíž se nepropadne jako klasický měkký polštář a udrží naše tělo ve správné pozici. Polštáře jsou také originální doplněk tvého domova. K prohloubení relaxace doporučujeme také bolstery.

Hydratuj

Čím více se hydratuješ, tím lépe. Naše tělo je ze 70ti procent voda, speciálně v létě bychom mu měli zajistit dostatečný přísun tekutin.

Tělo je často zvyklé na nízký příjem tekutin a už se nedostavuje pocit žízně. Měj svou YOGIBOTTLE pořád u sebe a budeš mít přehled kolik toho vypiješ.


Zpomal

Jógové pozice cvičené jemně a vědomě, vyvažují mysl a tělo a jsou prospěšné kdykoli během roku. Shavasana a meditace jsou obzvláště dobré v létě. Zpomal svou praxi. Jakákoli fyzická aktivita zvyšuje tělesnou teplotu. Proto je nejlepší vyhnout se nadměrným nebo namáhavým ásanám, když jsou horka. Nejlepší čas pro cvičení jógy během léta jsou časně ráno nebo pozdě večer. Přes den se raději zajdi vykoupat a nezapomeň si rychleschnoucí jógový ručník, který ti usnadní nejen jógovou praxi, ale i pobyt u vody. 

Odpočívej dostatečně

Lehni si do pozice mrtvoly - Shavasany blízko zdi. Zvedni nohy a opři je o zeď. Poté, co držíš v pozici po dobu jedné nebo dvou minut, polož nohy dolů a odpočiň si. Tato pozice je osvěžující a regenerační. Jak to funguje? Jelikož při vysokých teplotách naše srdce pracuje rychleji, pomocí gravitace v pozici s nohama nahoru pomáháme přivézt krev zpět do srdce a tím mu ulehčujeme práci. 


Krásné léto všem přeje YOGGYS.

Pssst....Víš o našem již brzy končícím výprodeji? Už se blížíme do finále, tak to nepropásni, protože v něm mimo jiné najdeš i tyto krásné designy, inspirované tropickou přírodou.

Jógová inspirace do tvojí schránky

Dotaz na produkt zavřít
Načíst
Hledání
Přihlášení zavřít