VRÁCENÍ PRODUKTŮ
Pokud Vám produkty, které jste si objednali:
- Nevyhovují
- Přišlo Vám něco jiného
- Přišel Vám poškozený produkt
Jak postupovat:
- Zkontrolujte, zda jste dodrželi 14denní lhůtu pro vrácení produktů.
Jak se 14 dní počítá? Začíná běžet v den obdržení balíku a počítá se 14 kalendářních, nikoliv pracovních dní.
Tedy např. produkty obdržíte 10. 5. pak poslední den 14denní lhůty je 23. 5. - Během těchto 14 dní nám musíte odeslat vaše odstoupení od kupní smlouvy.
- Odstoupení od kupní smlouvy můžete také zaslat elektronicky na e-mail: info@yoggys.cz
- Produkty nám odešlete zpět přes podací místo Zásilkovny s použitím kódu, který najdete ve vratkovém formuláři.
- Produkty uveďte do původního stavu a zabalte do originálního balení v jakém bylo zasláno
- Vložte do balíčku vyplněný vratkový formulář (ke stáhnutí ZDE) společně s vytištěnou fakturou
- Pokud je součástí balení originální krabice, nepopisujte ji ani nepolepujte, došlo by k jejímu znehodnocení pro další prodej
NIKDY NEZASÍLEJTE PRODUKTY KTERÉ VRACÍTE NA DOBÍRKU!
Zásilka by se Vám vrátila zpět a museli byste ji poslat znovu bez dobírky. Tím se celé vyřízení časově i finančně protáhne.
V souladu se směrnicí 2011/83/EU hradí náklady na přepravu spojené s vrácením nebo výměnou zboží v rámci 14 denní lhůty zákazník.
Peníze Vám budou vráceny v zákonné lhůtě na Vámi uvedený bankovní účet ve vratkovém formuláři.
Balíček s produkty, které vracíte odešlete pouze na následující adresu:
YOGA STORE & YOGGYS showroom HK
Pospíšilova 281/18
500 03 Hradec Králové
VÝMĚNA
Pokud si přejete vyměnit produkt, tak nám nejdříve napište e-mail na adresu: info@yoggys.cz
Předmět e-mailu: Výměna (objednávka č.: XXXXXX)
Do obsahu e-mailu nám, prosíme, uveďte produkt, který nevyhovuje/chcete ho vyměnit a uveďte také produkt o který máte zájem (uveďte následující - název, kód, velikost)
Jakmile Vaší žádost na výměnu zpracujeme, tak Vás budeme kontaktovat.
REKLAMACE
V případě reklamace postupujte následovně.
- Vyplňte reklamační formulář (ke stáhnutí ZDE), který přibalíte do balíčku s produkty, které reklamujete
- Reklamované produkty odešlete pouze na následující adresu: YOGA STORE & YOGGYS showroom, Pospíšilova 281, 503 00 Hradec Králové
- Zašlete nám e-mail na adresu odstoupeni@yogastore.cz se stručným popisem vady a přiložte do přílohy fotografie s vyfocenou vadou
Reklamační proces může trvat nejdéle 30 dní dle reklamačního řádu.
V případě uznání reklamace Vám budou ze zákona náklady spojené se zasláním reklamovaného produktu uhrazeny.
ADRESA PRO ZASLÁNÍ REKLAMACÍ
YOGA STORE & YOGGYS showroom HK
Pospíšilova 281
503 00 Hradec Králové
JÓGOVÉ PODLOŽKY značky YOGGYS
Záruční doba od zakoupení jógové podložky je 2 roky.
Na záruku se nevztahuje klouzavost, zašpinění a také opotřebení vzniklé při používání.
Jógové podložky mohou zpočátku mít lehkou klouzavost, avšak doporučujeme před každou praxí podložku lehce navlhčit vodou.
Pokud nechcete vlhčit podložku je možné si navlhčit končetiny.
Každý člověk má tělo nastavené jinak a někdo se tak potí více, někdo méně.
Podložky fungují skvěle, když se při praxi potíte.