Black Friday na Yoggys je tu! Pořiď kvalitní jógové vybavení se slevou 25 %. Slevový kód je BLACKYOGA25 a platí do 29. 11. 2021.

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

3 cviky na bolavou páteř

Stačí 15 minu denně praktikovat jógu
a tvá záda ti poděkují!

Láhev na vodu nerez

Zařaď jógu do svého každodenního života a vyzraješ na bolesti zad. Stačí 3 cviky, díky kterým posílíš oblast zádového svalstva, naučíš se dýchat a zpevníš tak bederní svaly. A hlavně rozproudíš energii po celém těle, ta stagnuje nejen při sedavém zaměstnání. Pusť se do toho! Jógové vybavení teď navíc pořídíš o 20 % levněji, stačí v košíku zadat YOGASTORE20. Sleva platí do 20. 10. 2021 na vše nezlevněné.

JAKÉ POZICE DĚLAJÍ ZDRAVÁ ZÁDA

PES HLAVOU DOLŮ (ADHÓ MUKHA ŠVÁNÁSANA)

Nejznámější jógovou pozici patrně znáš z pozdravu slunci. Psa hlavou dolů se učí začátečníci jako jednu z prvních pozici. Aktivuje a posiluje většinu svalů v těle. Pozice vytváří mírný břišní podtlak, ten stimuluje vnitřní orgány, jako jsou ledviny a játra, čímž napomáhá k lepšímu čištění těla. Posiluje břišní svaly a protahuje svaly zádové.

  • paty jsou na zemi (není však nezbytné)
  • hlava je v prodloužení páteře, spolu s krkem je uvolněná
  • lokty se nevytáčí do stran (jamka směřuje směrem vzhůru)
  • bedra nejsou prohnutá
PES HLAVOU DOLŮ (ADHÓ MUKHA ŠVÁNÁSANA)
KOBRA (BHUDŽANGÁSANA)

KOBRA (BHUDŽANGÁSANA)

Kobra je komplexní pozice, která protahuje záda, prsní svaly a vnitřní břišní svaly. Skládá se ze tří částí: leh na břiše, s nádechem přejdi do kobry, s výdechem přichází uvolnění a vrať se zpět do výchozí pozice na břiše. U této ásany je klíčový správný dech, soustřeď se na něj.

  • hlava není zakloněná
  • dlaně jsou svisle pod rameny
  • chodidla jsou nártem dolů

RYBA (MATSYÁSANA)

Ryba podporuje funkčnost dýchacího systému a protahuje zádové svaly. Doporučujeme k rybě přejít až tehdy, kdy zvládneš všechny předešlé pozice a netrápí tě akutní bolest krční páteře. Při cvičení tě čeká posílení svalů horní části trupu, ramen a krku. Nesnaž se opřít o čelo, hlava by se měla dotýkat v oblasti temene.

  • leh na zádech, nohy jsou prohnuté
  • dolní část zad je zpevněná, zvedněte se do oblouku
  • zůstáváš opřený o temeno hlavy
  • nezapomeň na správný dech

 

RYBA (MATSYÁSANA)

Oslav světový den páteře, zacvič si a udělej si radost
s kódem na 20% slevu YOGASTORE20

byvanilka lektor jógy

Ahoooj všem jogínům i jogínským nováčkům

Dovol mi se ti trošku představit. :) Mé jméno je Bára, můžeš mě najít na Instagramu jako @byvanilka, jsem rozlétaná duše do všech koutů světa, trošku hipík, trošku punkáč. Miluju jógu a vše s ní spojené. No a když zrovna necestuju, tak učím, cvičím a občas něco napíšu. S holkami z Yoggys teamu jsme se domluvily, že si přeberu náš YOblogGGYS takže články, které tu najdeš budou ode mě. Kdyby tě cokoliv zajímalo nebo si se o určitém tématu chtěl/a dozvědět více, budeme vesmírně rády za tvou zpětnou vazbu, protože tohle místo tvoříme hlavně pro tebe. Napiš mi na barca@yoggys.eu.

S láskou Bára

Jógová inspirace do tvojí schránky

Dotaz na produkt zavřít
Načíst
Hledání
Přihlášení zavřít

Tato webová stránka používá cookies k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.