Zlevnili jsme pro vás končící designy, nepropásněte to!

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

CZ
EN

Připrav své tělo i mysl na letní sezónu.

Léto nám již začalo a po dlouhé zimě a ještě delším covidovém spánku, se ne všichni cítí na letní sezónu úplně v plavkové formě. Pojďme si společně ukázat pár nápadů jak si udržet v harmonii nejen tělo ale i mysl a duši.

Pohyb

To, že pohyb je zdravý pro naše tělo, ví každé malé dítě, možná jsi ale netušil, že neprospívá jen tělesné schránce, ale i duši a mysli. 

Pravidelný pohyb zlepšuje náladu, dodává lidem pocit energie a životní síly. Pohybem zvyšujeme odolnost vůči stresu a únavě. Spousta lidí je po pohybu klidnější, spokojenější. Při pohybu se vyplavují „příjemné“ endorfiny, které působí nejen proti bolesti, ale také zlepšují náladu.

Vitamin D

Vitamín D reguluje činnost stovek genů a má tak přímý vliv na naši imunitu. V zimě má mnoho z nás vitaminu D nedostatek. Říká se mu  také sluneční vitamin, protože se tvoří v pokožce po 15 -20 minutách pobytu na sluníčku.

Tip: pomocí chůze venku a na boso nejen doplníš vitamín D  ale zároveň stimuluješ nervovou soustavu, akupunkturní body a podpoříš krevní oběh. 

Protažení

Protažení udržuje pružnost svalů, brání jejich natržení nebo namožení a vyrovnává jednostrannou svalovou zátěž, ale umí toho daleko víc. Brání poškození svalů. Také zlepšuje pohybové reakce, pohotovost a vede ke správnému držení těla.

Tip: Pro lepší uvolnění a protažení použij jógové pomůcky.

Spoj všechno v jedno

Zkus něco nového a nech boty doma, využij lehoučké váhy travel podložky, vezmi jí sebou a na tobě příjemném místě si protáhni tělo, načerpej vitamín D, stimuluj nervovou soustavu, dýchej a nabij energii do celého dne.

 

Dáš si rád více do těla? Rád se při sportu zapotíš nebo chceš spálit zimní kalorie? Myslíš, že jóga je jen protahovačka?

Tip pro cvičící nadšence: zkus VINYASA YOGA FLOW

Vinyasové lekce se nesou v duchu plynutí střídajících se pozic na vlně dechu. Při lekci se řádně zapotíš a posílíš své svalstvo.

Jak na zpevnění našich oblíbených ale problémových partií jako jsou střed těla a hýždě?

Tip: zařad do své praxe například tyto pozice : 

ŽIDLE (utkatasana), PRKNO a jeho varianty (kumbhakasana), BOJOVNÍK III (virabhadrasana), 

VYSOKÝ VÝPAD (utthita ashwa sanchalanasana)

Jógová inspirace do tvojí schránky

Dotaz na produkt zavřít
Načíst
Hledání
Přihlášení zavřít